Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: nie dotyczyDrukuj informację Ogłoszenie numer: nie dotyczySzczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy (1 etat)
Miejsce pracy: Izba Wytrzeźwień w Raculi
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Nie dotyczy
Data udostępnienia: 2016-08-08
Ogłoszono dnia: 2016-08-08 przez Władysław Bobin
Termin składania dokumentów: 2016-08-22 00:00:00
Nr ogłoszenia: nie dotyczy
Id ogłoszenia: nie dotyczy
Zlecający: Dyrektor
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne względem kandydata związane ze stanowiskiem (zgodnie z art. 54, ust. 2
ustawy o finansach publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 885):
ustawy o finansach publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 885):
- Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
- znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, prawa zamówień publicznych, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych;
- umiejętność pracy na komputerze z wykorzystaniem programów dotyczących gospodarki kasowej i finansowo-księgowej,
- umiejętność korzystania z programów Word, Excel oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner);
- znajomość instrukcji kancelaryjnej;
- znajomość dyscypliny finansów publicznych, planu kont księgowości i klasyfikacji budżetowej;
- dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6-letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego,
- posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych zgodnych z przedmiotem działania JST objętej naborem, np. studia podyplomowe, kursy, szkolenia specjalistyczne itp.,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office,
- wysokie zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu z otoczeniem, umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji, odporność na stres, umiejętność pracy w sytuacji kryzysowej, umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, terminowość, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.
- Mile widziana umiejętność pracy z programami f-my Info-Comp:
- finansowo-księgowy
- Izba Wytrzeźwień
- płace
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości jednostki;
- Umiejętność naliczania płac oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami z zakres wynagradzania pracowników;
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- Opracowywanie planów budżetowych według wskaźników budżetowych;
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków kosztów i dochodów oraz ich analiza;
- Dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo- księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych;
- Sporządzanie bilansu i sprawozdań zbiorczych z realizacji budżetu Izby Wytrzeźwień;
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora;
- Dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym;
- Sporządzanie sprawozdań do GUS;
- Bieżąca analiza realizacji budżetu;
- Opracowywanie projektu budżetu;
- Sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz;
- Znajomość przepisów w zakresie egzekucji administracyjnej oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami windykacji należności z tytułu pobytu pacjentów w Izbie Wytrzeźwień.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 tekst jednolity) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786 tekst jednolity) i Zakładowym Regulaminem Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Izbie Wytrzeźwień w Zielonej Górze (Zarządzenie dyrektora Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze nr 7/2015 z dnia 29.06.2015 r.).
Jest to stanowisko urzędnicze związane z pracą przy komputerze. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze ul. Racula – Im. Rodła 6. Podstawą nawiązania stosunku pracy będzie umowa o pracę na czas nieokreślony. Wymiar czasu pracy obejmuje pełny etat.
Normy czasu pracy: Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym.
Pracę wykonuje się:
Normy czasu pracy: Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym.
Pracę wykonuje się:
poniedziałek - 7.00 – 15.00
wtorek - 7.00 – 15.00
środa - 7.00 – 15.00
czwartek - 7.00 – 15.00
piątek - 7.00 – 15.00.
wtorek - 7.00 – 15.00
środa - 7.00 – 15.00
czwartek - 7.00 – 15.00
piątek - 7.00 – 15.00.
V. Wymagane dokumenty:
Na dokumenty aplikacyjne składają się:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,
- dyplomy potwierdzające wykształcenie,
- zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie, że kandydat:
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Do aplikacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane nagrody, wyróżnienia itp., a także referencje.
Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń, o których mowa w ust. 6 pkt 7 do pobrania na stronie: http://www.iw.bipzielonagora.pl/wakaty/4/status/
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-22 00:00:00
b. Sposób:
1. Termin: 2016-08-22 – decyduje data wpływu;
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Osobiście bądź pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Oferta na stanowisko Głównego Księgowego (1 etat) w Izbie Wytrzeźwień w Zielonej Górze” w godzinach pracy administracji Izby Wytrzeźwień (7.00 – 15.00).
c. Miejsce:
Miejsce składania ofert:
Izba Wytrzeźwień w Zielonej Górze
ul. Racula – Im. Rodła 6
66-004 Zielona Góra
parter, pok. 1 (dyrektor)
ul. Racula – Im. Rodła 6
66-004 Zielona Góra
parter, pok. 1 (dyrektor)
VII. Informacje dodatkowe:
1) oferty niekompletne oraz te, które wpłyną do Izby Wytrzeźwień po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
3) Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 tekst jednolity)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 tekst jednolity)
4) Planowane zatrudnienie – 01 września 2016 r. dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
5) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://iw.bipzielonagora.pl/wakaty/4/status/
6) 0soba uprawniona do kontaktów – Władysław Bobin – dyrektor Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze – tel. 68 321 49 02.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Izba Wytrzeźwień |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Władysław Bobin |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-08-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Władysław Bobin |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-08-08 17:37:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-08-08 17:42:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-08-26 15:42:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3656 raz(y) |