ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Izba Wytrzeźwień
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: nie dotyczyDrukuj informację Ogłoszenie numer: nie dotyczy

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy (1 etat)

Miejsce pracy: Izba Wytrzeźwień w Raculi

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Nie dotyczy

Data udostępnienia: 2016-08-08

Ogłoszono dnia: 2016-08-08 przez Władysław Bobin

Termin składania dokumentów: 2016-08-22 00:00:00

Nr ogłoszenia: nie dotyczy

Id ogłoszenia: nie dotyczy

Zlecający: Dyrektor

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne względem kandydata związane ze stanowiskiem (zgodnie z art. 54, ust. 2
ustawy o finansach publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 885):
  1. Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  5. spełnia jeden z poniższych warunków:
    1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
    2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
    1. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach  publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, prawa zamówień publicznych, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych;
    2. umiejętność pracy na komputerze z wykorzystaniem programów dotyczących gospodarki kasowej i finansowo-księgowej,
    3. umiejętność korzystania z programów Word, Excel oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner);
    4. znajomość instrukcji kancelaryjnej;
    5. znajomość dyscypliny finansów publicznych, planu kont księgowości i klasyfikacji budżetowej;
    6. dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  2. doświadczenie zawodowe: co najmniej 6-letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego,
  3. posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych zgodnych z przedmiotem działania JST objętej naborem, np. studia podyplomowe, kursy, szkolenia specjalistyczne itp.,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office,
  5. wysokie zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu z otoczeniem, umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji, odporność na stres, umiejętność pracy w sytuacji kryzysowej, umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, terminowość, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.
  6. Mile widziana umiejętność pracy z programami f-my Info-Comp:
    1. finansowo-księgowy
    2. Izba Wytrzeźwień
    3. płace

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki;
  2. Umiejętność naliczania płac oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami z zakres wynagradzania pracowników;
  3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  4. Opracowywanie planów budżetowych według wskaźników budżetowych;
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków kosztów i dochodów oraz ich analiza;
  6. Dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo- księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  7. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych;
  8. Sporządzanie bilansu i sprawozdań zbiorczych z realizacji budżetu Izby Wytrzeźwień;
  9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora;
  10. Dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym;
  11. Sporządzanie sprawozdań do GUS;
  12. Bieżąca analiza realizacji budżetu;
  13. Opracowywanie projektu budżetu;
  14. Sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz;
  15. Znajomość przepisów w zakresie egzekucji administracyjnej oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami windykacji należności z tytułu pobytu pacjentów w Izbie Wytrzeźwień.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 tekst jednolity) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786 tekst jednolity) i Zakładowym Regulaminem Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Izbie Wytrzeźwień w Zielonej Górze (Zarządzenie dyrektora Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze nr 7/2015 z dnia 29.06.2015 r.).
 
Jest to stanowisko urzędnicze związane z pracą przy komputerze. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze ul. Racula – Im. Rodła 6. Podstawą nawiązania stosunku pracy będzie umowa o pracę na czas nieokreślony. Wymiar czasu pracy obejmuje pełny etat.
Normy czasu pracy: Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym.
Pracę wykonuje się:
poniedziałek - 7.00 – 15.00
wtorek - 7.00 – 15.00
środa - 7.00 – 15.00
czwartek - 7.00 – 15.00
piątek - 7.00 – 15.00.

V. Wymagane dokumenty:

Na dokumenty aplikacyjne składają się:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  3. świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,
  4. dyplomy potwierdzające wykształcenie,
  5. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
  6. kwestionariusz osobowy,
  7. oświadczenie, że kandydat:
    1. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    2. posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Do aplikacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane nagrody, wyróżnienia itp., a także referencje.
Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń, o których mowa w ust. 6 pkt 7 do pobrania na stronie: http://www.iw.bipzielonagora.pl/wakaty/4/status/
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-08-22 00:00:00
b. Sposób:
1. Termin: 2016-08-22 – decyduje data wpływu;
 
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Osobiście bądź pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Oferta na stanowisko Głównego Księgowego (1 etat) w Izbie Wytrzeźwień w Zielonej Górze” w godzinach pracy administracji Izby Wytrzeźwień (7.00 – 15.00). 
c. Miejsce:
Miejsce składania ofert:
Izba Wytrzeźwień w Zielonej Górze
ul. Racula – Im. Rodła 6
66-004 Zielona Góra
parter, pok. 1 (dyrektor)

VII. Informacje dodatkowe:

1) oferty niekompletne oraz te, które wpłyną do Izby Wytrzeźwień po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane; 
 
2) zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
 
3) Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 tekst jednolity)

4) Planowane zatrudnienie – 01 września 2016 r. dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
 
5) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://iw.bipzielonagora.pl/wakaty/4/status/
 
6) 0soba uprawniona do kontaktów – Władysław Bobin – dyrektor Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze – tel. 68 321 49 02.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Izba Wytrzeźwień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Władysław Bobin
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Władysław Bobin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-08 17:37:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-08 17:42:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-08-26 15:42:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3477 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony