Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Izba Wytrzeźwień
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy (1 etat)

Miejsce pracy: Izba Wytrzeźwień w Raculi

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Nie dotyczy

Data udostępnienia: 2011-09-05

Ogłoszono dnia: 2011-09-05 przez Władysław Bobin

Termin składania dokumentów: 2011-10-05 00:00:00

Nr ogłoszenia: 05092011

Id ogłoszenia: 05092011

Zlecający: Dyrektor

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Posiadać obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniao wolnym Handlu (EFTA).
  2. Znać język polski w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
  3. Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.
  5. spełnia jeden z poniŜszych warunków :
      • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyŜsze studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości (preferowana księgowość budŜetowa);
      • wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości (preferowana księgowość budŜetowa).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych;
  2. umiejętność pracy na komputerze z wykorzystaniem programów dotyczących gospodarki kasowej i finansowo-księgowej,
  3. umiejętność korzystania z programów Word, Excel oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka);
  4. znajomość instrukcji kancelaryjnej;
  5. znajomość dyscypliny finansów publicznych, planu kont księgowości i klasyfikacji budżetowej;
  6. dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  7. umiejętność pracy z programami f-my Info-Comp:
    1. finansowo-księgowy
    2. Izba Wytrzeźwień
    3. płace

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki;
  2. Umiejętność naliczania płac oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami z zakresu wynagradzania pracowników;
  3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  4. Opracowywanie planów budżetowych według wskaźników budżetowych;
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków kosztów i dochodów oraz ich analiza;
  6. Dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo- księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  7. Rozliczanie inwentaryzacji wyposażenia;
  8. Sporządzanie bilansu i sprawozdań zbiorczych z realizacji budżetu Izby Wytrzeźwień;
  9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora;
  10. Dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym;
  11. Sporządzanie sprawozdań do GUS;
  12. Bieżąca analiza realizacji budżetu;
  13. Opracowywanie projektu budżetu;
  14. Sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz;
  15. Znajomość przepisów w zakresie egzekucji administracyjnej oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami windykacji należności z tytułu pobytu pacjentów w Izbie Wytrzeźwień.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno – skarbowe;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
  9. kserokopia dowodu osobistego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-10-05 00:00:00
b. Sposób:
Osobiście bądź pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Oferta na stanowisko Głównego Księgowego (1 etat) w Izbie Wytrzeźwień w Raculi” w godzinach pracy administracji Izby Wytrzeźwień (7.00 – 15.00).
c. Miejsce:
Izba Wytrzeźwień w Raculi
ul. Rodła 6
66-004 Racula
parter, pok. 1 (dyrektor)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. oferty niekompletne oraz te, które wpłyną do Izby Wytrzeźwień po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  3. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 28 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  4. Planowane zatrudnienie – październik 2011r.
    dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
  5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.wrota.lubuskie.pl/iw_zielonagora/wakaty/4/status/
  6. 0soba uprawniona do kontaktów – Władysław Bobin – dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi – tel. 68 321 49 02.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Izba Wytrzeźwień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Władysław Bobin
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Władysław Bobin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-05 15:55:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-05 15:55:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-24 10:44:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5452 raz(y)