Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 05092011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 05092011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy (1 etat)
Miejsce pracy: Izba Wytrzeźwień w Raculi
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Nie dotyczy
Data udostępnienia: 2011-09-05
Ogłoszono dnia: 2011-09-05 przez Władysław Bobin
Termin składania dokumentów: 2011-10-05 00:00:00
Nr ogłoszenia: 05092011
Id ogłoszenia: 05092011
Zlecający: Dyrektor
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Posiadać obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniao wolnym Handlu (EFTA).
- Znać język polski w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
- Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.
- spełnia jeden z poniŜszych warunków :
-
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyŜsze studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości (preferowana księgowość budŜetowa);
- wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości (preferowana księgowość budŜetowa).
-
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych;
- umiejętność pracy na komputerze z wykorzystaniem programów dotyczących gospodarki kasowej i finansowo-księgowej,
- umiejętność korzystania z programów Word, Excel oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka);
- znajomość instrukcji kancelaryjnej;
- znajomość dyscypliny finansów publicznych, planu kont księgowości i klasyfikacji budżetowej;
- dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
- umiejętność pracy z programami f-my Info-Comp:
- finansowo-księgowy
- Izba Wytrzeźwień
- płace
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości jednostki;
- Umiejętność naliczania płac oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami z zakresu wynagradzania pracowników;
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- Opracowywanie planów budżetowych według wskaźników budżetowych;
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków kosztów i dochodów oraz ich analiza;
- Dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo- księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Rozliczanie inwentaryzacji wyposażenia;
- Sporządzanie bilansu i sprawozdań zbiorczych z realizacji budżetu Izby Wytrzeźwień;
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora;
- Dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym;
- Sporządzanie sprawozdań do GUS;
- Bieżąca analiza realizacji budżetu;
- Opracowywanie projektu budżetu;
- Sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz;
- Znajomość przepisów w zakresie egzekucji administracyjnej oraz nadzór formalny i rachunkowy nad sprawami windykacji należności z tytułu pobytu pacjentów w Izbie Wytrzeźwień.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno – skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- kserokopia dowodu osobistego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-10-05 00:00:00
b. Sposób:
Osobiście bądź pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Oferta na stanowisko Głównego Księgowego (1 etat) w Izbie Wytrzeźwień w Raculi” w godzinach pracy administracji Izby Wytrzeźwień (7.00 – 15.00).
c. Miejsce:
Izba Wytrzeźwień w Raculi
ul. Rodła 6
66-004 Racula
parter, pok. 1 (dyrektor)
ul. Rodła 6
66-004 Racula
parter, pok. 1 (dyrektor)
VII. Informacje dodatkowe:
- oferty niekompletne oraz te, które wpłyną do Izby Wytrzeźwień po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 28 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- Planowane zatrudnienie – październik 2011r.
dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.wrota.lubuskie.pl/iw_zielonagora/wakaty/4/status/
- 0soba uprawniona do kontaktów – Władysław Bobin – dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi – tel. 68 321 49 02.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Izba Wytrzeźwień |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Władysław Bobin |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-09-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Władysław Bobin |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-09-05 15:55:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-09-05 15:55:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-10-24 10:44:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5602 raz(y) |